Bewertungen von Snackbar De Spits Rotterdam
Neue Beurteilungen
Claudia
miranda
Toppie weer👍👍
Marleen
Ik was niet zo tevreden, ik bestel wel vaker, maar deze keer smaakte de patat naar oud vet en er zat een bakje pindasaus niet bij waar ik wel 1.25voor betaald heb. Ik heb zelfs nog paar keer geprobeerd te bellen maar of was in gesprek of er werd gewoon niet opgenomen en ik heb echt een paar keer erna ook nog geprobeerd te bellen, vind dit geen goede service jammer.
Leny van Galen
Jammer dat het zo laat kwam vandaag. Normaal geen last van.
Ed Schmidt
Netjes en op tijd bezorgd, absoluut tevreden
miranda blom
Altijd goed👍👍
Fam. Demmers
Miranda
Vanavond wilde m'n zoon een frikandel pindasaus, de hoeveel pindasaus was schandalig weinig!! Je zag het amper zitten.