Avaliações de Snackbar De Spits Rotterdam

Avaliações recentes

5.0
Claudia
31 maio 2026
miranda
21 maio 2026

Toppie weer👍👍

Marleen
21 maio 2026

Ik was niet zo tevreden, ik bestel wel vaker, maar deze keer smaakte de patat naar oud vet en er zat een bakje pindasaus niet bij waar ik wel 1.25voor betaald heb. Ik heb zelfs nog paar keer geprobeerd te bellen maar of was in gesprek of er werd gewoon niet opgenomen en ik heb echt een paar keer erna ook nog geprobeerd te bellen, vind dit geen goede service jammer.

Leny van Galen
20 maio 2026

Jammer dat het zo laat kwam vandaag. Normaal geen last van.

Ed Schmidt
17 maio 2026

Netjes en op tijd bezorgd, absoluut tevreden

miranda blom
8 maio 2026

Altijd goed👍👍

Fam. Demmers
7 maio 2026
Miranda
24 abril 2026

Vanavond wilde m'n zoon een frikandel pindasaus, de hoeveel pindasaus was schandalig weinig!! Je zag het amper zitten.